Referat fra 2011

Afholdt
27/1-2011.

Captain Robin bød velkommen, og gik staks til dagsordenen, hvorefter Børge blev valgt til dirigent.

Dirigenten konstaterede at generalforsamlingen var lovlig indvarslet og beslutningsdygtig.

Captains beretning

Så gik golfåret 2010 – Året er vel så meget sagt, da vi kom sent i gang på grund af vejret, men det gjorde vel, at vi alle var mere klar end vi plejede at være J.

Igen nogle nye ansigter – dejligt – og det ser ud som om, at vi igen i år får et par nye med – også dejligt. Nogle har meldt fra grundet arbejde, børn m.v. – Jeg kan ikke tro, det er på grund af dårligt selskab :-).

Warm-up-matcherne løb lidt ud i sandet på grund af vejret og sæsonen blev skubbet en torsdag den 25. Marts. Igen i år har året været præget af nogle gode og spændende matcher. Dog var det et par stykker der åbenbart havde noget at bevise i år – i hvert fald til at starte på. Thorkild og Ivar som startere – tak for indsatsen.

Vi fulgte alle spændt med på de opdaterede lister – og der var en hel del spænding til de sidste – i hvert fald mellem de sekundære placeringer. Jens viste sig hurtigt, at han ville noget i år, hvorfor det var umuligt at hente ham til sidst – også selv om han missede et par matcher i afslutningen. Den nye holdkonkurrence fra sidste år blev sat på standby – hvorfor pokalen ikke blev uddelt. Det kan være det kommer igen.

Udenbysmatcherne: Stor TAK til ”udenbysmatchkomiteen”: Carsten L. og Erik.

Tur til Gyttegård: Banen var i god stand trods det dårlige vejr i foråret – meget varieret. God dag – afsluttede med god mad i Restauranten. Dog bemærkes, at det var skide koldt, og jeg tror der var flere der efterfølgende fik sig en snue. Men det gjaldt jo om at holde hovedet koldt – og det gjorde Jens så :-). Holdkonkurrencen var spændende som altid og meget jævnbyrdig. Vi kørte i egne bilen, og så brugte vi flyttebussen til vores bags.

Tur til Horsens: Vi kørte i Taxibussen – Tak Per – bags blev igen transporteret i flyttebussen fra verdensfirmaet. Carsten og jeg havde prøvespillet banen ca. 1 uge forinden – meget langhåret – men ellers i fin stand. Vi fik at vide, at en stor turnering skulle spilles i løbet af ugen – altså ud over vores - hvor banen ville blive klippet ned. Det blev den så bare ikke – og banen var meget meget langhåret – hvilket var lidt ærgerligt, da det ødelagde helhedsindtrykket for en ellers god og udfordrende bane. For første gang kørte vi alle i biler – det var lækkert – om end det ikke var alle som kunne køre 2 hele runder, men det gik. Og så var nogle biler lidt smartere end andre. Lækkert klubhus – som vi så ikke kunne sidde i til afslutningsceremonien – på grund af et bryllup – de kunne nu godt have ventet lidt med at gå i gang. Ellers lækkert mad og en god dag trods alt – vi var jo i hinandens selskab. Ja jeg behøver vel ikke fortælle hvem der løb af med sejren.

Matchplay - Jens som vinder efter en hård finale over den forsvarende mester fra de sidste 2 år :-).

Afslutningsmatchen blev igen i år en fantastisk dag – hvor det hele blev afgjort og præmierne blev fordelt. Det var rart at slippe for de store pokaler i år – Heidi siger det skæmmer. Jens løb af med det fleste i år og kan nu pryde hans nye hus med nogle af dem. Det synes Camilla sikkert godt om. Carsten Dahl vandt finalematchen. Øvrige resultater kan læses på hjemmesiden. Afslutningsmiddagen blev holdt hos undertegnede. Tak til Heidi for husly, og Jette og Heidi for god servering. Fuldstændig fantastisk mad og god vin m.m. Det var simpelthen endnu en gang en fremragende og helt fantastisk aften, også selvom det ikke var alle, der selv kunne finde hjem.

Vi afsluttede sæsonen helt på vores efterårsudlandstur, som i år gik til Mallorca. Vi var i år 7 afsted – den hårde kerne – eller den brogede flok. Igen i år fantastisk vejr at spille golf i ca. 23 grader. Simpelthen helt fantastisk – god og særdeles skæg og meget social tur. Spillede 3 runder og især Bendinatbanen er værd at fremhæve. Og så lige hotelværelset med panoramaudsigt over havet. Årets match går til Tyrkiet, hvor vi vil prøve med all-inclusive spil på nogle fremragende baner. Nærmere følger til sommer, når jeg har været nede og tale med dem. Overvej det kraftigt – en god afslutning på sæsonen.

Jeg takker som sædvanligt alle for den gode stemning i år.

Ikke det store for matchkomiteen at tage stilling til i år, men det der har været, er klaret i god ro og orden.

En stor tak til vore sponsorer

- Esbjerg Pokaler v/Per Jakobsen
- EH Skilte v/Børge Heiberg
- ESA Tryk v/Erik Pedersen
- Rambøl Olie og Gas v/John Sørensen
- Atkins Olie og Gas v/Finn Ewert Christensen
- Elektriker Ib Bruun v/Ib Bruun
- Falck Nutec v/Jesper Nielsen

- Estate - Birkelev & Thybo v/Robin Thybo

De har igen gjort at vi har kunnet forbedre vore ture, afslutning og i det hele taget gjort at vi kan forsøde vort golfliv inden for Inngolf. Vi håber de fortsætter – måske der kommer flere til?

Tak til: Børge og Carsten Lund. Ligeledes en tak til kasserer og revisor Søren og Henning.

HUSK:

§10 - Formålsparagraf
At spille golf på et hyggeligt og venskabeligt niveau.

Tak til alle jeg har glemt.

Regnskab

På Sørens vegne, gennemgik Robin årets regnskab, der for 2010 udviste et overskud på 3378 kr., hvorefter klubbens formue er 12.770 kr.
Regnskabet godkendtes uden bemærkninger.

Robin fremlagde et forslag om klubbens hjemmeside. Forslaget gik ud på at styrke hjemmesiden, så vi ikke bare har en af de flotteste, men også en af de mest informative. Til denne funktion, vælges hvert år en hovedansvarlig for klubbens hjemmeside, m.h.t. såvel layout som aktuelt indhold. Carsten Lund havde
på forhånd ønsket at bruge flere kræfter på dette, og blev valgt uden mod modkandidater.

Robin blev genvalgt som Captain, mens Carsten Dahl og Børge valgtes til Matchkomiteen. Arbejdet i matchkomiteen fordeles internt med Carsten Dahl som ansvarlig for planlægning af udenbys matchture og Børge som ansvarlig for matchafvikling i alle Inngolf matcher.

Det blev vedtaget, at klubbens kasserer og revisor ikke nødvendigvis skal være Inngolf medlem.
Herefter valgtes Heidi (Captains bedste halvdel) som kasserer og Henning som revisor.

Vi besluttede at flytte 1. udenbys matchtur til næstsidste fredag i maj, der ikke er helligdag. For 2011, valgtes torsdag den 20. maj, da fredagen er helligdag.

Vi besluttede at ændre optagelseskravene til max handicap 25,0 for nye medlemmer.

Vi besluttede at præcisere Inngolfs holdning til fairness og handicapindberetning. Samtidig overgår vi til ugentlig indberetning af alle Inngolf Matcher til Michael Klose.

Vi besluttede at arbejde på at finde en tilsvarende klub i anden golfklub i nærheden. Det er så tanken, at der årligt skal afvikles Rydercup match efter sommerferien, hvor de 12 bedst placerede på pointlisten (af de der ønsker at deltage), udgør Inngolfs hold. Matchen afholdes i august/september hvert år. Carsten Dahl arbejder videre med projektet

Vi besluttede at optage Martin Andersen og Henning Brink Nielsen som nye medlemmer fra sæsonstart.

Robin foreslog, at de der ønskede at deltage i den frivillige udenlandstur over en forlænget weekend i starten af november, evt. kunne indbetale månedligt a conto, for på den måde at sprede finansieringen.
God modtagelse. Robin arbejder videre med sagen.

Dirigenten takkede for god ro og orden, og hævede mødet.

Inngolf - Generalforsamling